לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

איזה ריהוט משלים ניתן לרכוש עבור הבית והגינה שלכם?

יש לכם מרפסת או גינה? רוצים לשדרג אותה באמצעות ריהוט משלים לריהוט הקיים? הנה כמה פריטים שכדאי לכם להכיר!

  1. ערסל נדנדה

פריט נהדר שנחשב כמו ריהוט משלים לבית ולגינה הוא ערסל הנדנדה. זהו ערסל אשר משמש אתכם לצורך ישיבה או שכיבה והוא מייצר עוד מקום ישיבה נוסף במרפסת שלכם או בגינה. הערסל בדרך כלל גם מוסיף עיצוב מאוד נעים בחלל, טוויסט עיצובי מאוד מיוחד אשר מוסיף מאוד למראה הכללי.

 

  1. פופים

הפופים שכולנו מכירים מחדרי הילדים, כיום מתאימים מאוד ליצירת פינות זולה במרפסת ובגינה. זו דרך נהדרת ליצור מקומות ישיבה מפנקים ופחות מחייבים. מקומות ישיבה שבהם ניתן אפילו לשכב בנוחות. יתרון נוסף שקיים לפופים זו העובדה שהם מגיעים במגוון צבעים וכך אתם יכולים לעצב את הפינה שלכם בדיוק כפי שחלמתם ובאווירה שרציתם. חשבו מהם צבעי הפופים שיתאימו עבורכם.

 

  1. מדף עציצים

להכניס ריהוט עץ יחד עם עציצים מייצר עיצוב אורבני מהמם. בחרו לעצמכם מדף פשוט מעץ ועליו תניחו אדנית תבלינים שתכניס למרפסת יופי טבעי יחד עם ריחות נהדרים של תבלינים. מי שאוהב עיצוב, יוכל להתפרע עם מדף מעוצב ועם שלל רחב של עציצים או פרחים צבעוניים. אנשים רבים מכניסים בצורה כזו את הטבע אל המרפסת.

 

  1. ספסל נוי

ספסל נוי הוא ספסל מעוצב אשר עשוי לשמש אתכם במרפסת או אפילו בכניסה לבית. יש כל מיני סוגים של ספסלים מעוצבים והם גם יפים מאוד וגם מוסיפים עוד מקום ישיבה עבור שני אנשים לפחות. ספסלי נוי אפשר לרכוש ממגוון חומרי גלם כמו עץ, מתכת, ראטן ועוד. מומלץ לבחור את חומר הגלם שהכי מתאים עבור פינת הישיבה שקיימת לכם במרפסת או בגינה.

 

  1. מיטת שיזוף

את מיטות השיזוף אנו מכירים מהבריכה או הים וכיום מדובר בפריט נהדר שאפשר לרכוש גם עבור הגינה או המרפסת של הבית. מיטות השיזוף מאפשרות לכם לשכב בנוחות, להשתזף, לשתות קפה או משקה קר והן מאוד מוסיפות למראה הכללי.

 

  1. שולחן קפה

אחד הדברים שכיף לעשות במרפסת או בגינה זה לשתות קפה או תה לבד עם ספר טוב או עם חברים. מומלץ לרכוש שולחן קפה אשר מתאים בגובהו לפינת הישיבה שיש ברשותכם על מנת שיהיה לכם נוח. ניתן לרכוש שולחן קפה מעץ או ממתכת ואפילו שולחנות קפה במראה אומנותי אשר משלבים פסיפס.

 

לסיכום, יש המון ריהוט משלים שניתן לרכוש עבור המרפסת או הגינה. כדאי להסתכל על הריהוט שקיים לכם כרגע ואליו להתאים את הריהוט המשלים. חשוב להתאים את הריהוט המשלים בצורה מדויקת, על מנת לא ליצור עומס. מספיקה תוספת של פריט אחד או שניים לפינת הישיבה ובכך ליצור מקום נעים ויפה.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או